Maatregelen Corona - Azalp.be
Liever een persoonlijk advies? Maak hier dan een afspraak
Luxe assortiment tegen scherpe prijzen
Klantenbeoordeling 9 / 10
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Bekijk het aanbod op onze website en voeg producten toe aan je winkelwagen.

Maatregelen Corona

Ook Azalp heeft te maken met de richtlijnen omtrent het Corona virus. De voorwaarden hiervan kunt u hieronder verder lezen. We willen u met dit bericht laten weten dat wij (met waar nodig aanpassingen) de bestellingen “gewoon” kunnen uitleveren.
Hieronder vind u per carrier de maatregelen welke zijn genomen.

Tot slot willen we iedereen die op de een of andere manier getroffen is door dit virus ook heel veel sterkte en beterschap wensen.

Team Azalp

Uiteraard nemen/houden wij de maatregelen van het RIVM zeer serieus en strikt aan. Zo worden bestellingen zonder fysiek contact en op gepaste afstand geleverd. Dit doen we via PostNL en met eigen vrachtwagens voorzien van een meeneemheftruck.

• Vanaf 16-3 worden pakketten niet meer overhandigd. De bezorger houdt 1,5 meter afstand van de ontvanger. De bezorger belt aan en zet de zending op de grond klaar, hij of zij wacht op afstand tot de ontvanger deze in ontvangst neemt.

• Bij nat weer zal de bezorger aanbellen en de zending in de hand houden. Zodra de ontvanger opendoet vraagt de bezorger om afstand te nemen en zet hij of zij de zending over de drempel en droog binnen.

*In verband met de drukte kan het zijn dat er enige vertraging zit op de verzendingen verstuurd via PostNL. Doordat mensen thuisblijven en winkelketens de deuren sluiten, stijgt het aantal online bestellingen op dit moment namelijk erg sterk.

• De bezorgers van PostNL leveren alleen nog over de drempel van uw woning. Ook het eventueel afhalen van uw artikel gebeurt alleen als het achter de drempel van uw woning klaar staat.

• Tijdens de levering houden ze te allen tijde een veilige afstand tot de ontvanger. Het RIVM beschrijft een veilige afstand als “tenminste de armlengte van een volwassene”

• Na het aanbellen doen de bezorgers een stap achteruit. Wij vragen de ontvanger om na het openen van de deur ook een stap achteruit te zetten.

• De levering wordt vervolgens over de drempel geplaats (‘drempel bezorging’).

• Een handtekening zetten voor de schadevrije ontvangst wordt vervangen door het maken van een foto van het artikel over de drempel van uw woning.

*In verband met de drukte kan het zijn dat er enige vertraging zit op de verzendingen verstuurd via PostNL. Doordat mensen thuisblijven en winkelketens de deuren sluiten, stijgt het aantal online bestellingen op dit moment namelijk erg sterk.

• Onze chauffeur zal ieder persoonlijk contact vermijden. Het aftekenen van de papieren zal dan ook gebeuren op een andere manier dan gebruikelijk. De chauffeur zal uw voornaam en achternaam vragen zodat gemeld kan worden dat het pakket op juiste wijze is geleverd. Vervolgens laat de chauffeur dit aftekenformulier (op voorgeschreven afstand) aan u zien. Er worden ook foto’s gemaakt van de levering.

• Wij nemen geen remboursbetalingen meer aan. U zult voor levering een bericht van onze klantenservice krijgen waarin u verzocht wordt het openstaande bedrag per bank over te boeken.

Door de enorme drukte en alle maatregelen die we hebben genomen i.v.m. Corona hebben we de telefonische bereikbaarheid van onze klantenservice aan moeten passen. We hopen op uw begrip hiervoor.

Telefoon:
We zijn telefonisch van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 10:00 - 12:00 en van 14:00 - 17:00. Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen wij u uw ordernummer bij de hand te houden.

Mail:
U kunt ons 24/7 mailen, we raden dit gezien de drukte dan ook aan om een snellere reactie op uw vragen te krijgen. Let er wel op dat u altijd uw ordernummer vermeldt in het onderwerp. U kunt uw mail richten aan klantenservice@azalp.nl