Betaling - Azalp.be
Liever een persoonlijk advies? Maak hier dan een afspraak
Luxe assortiment tegen scherpe prijzen
Klantenbeoordeling 9 / 10
Winkelwagen

Uw winkelwagen is leeg

Bekijk het aanbod op onze website en voeg producten toe aan je winkelwagen.

Betaling

Bij ieder product treft u de mogelijke betaalwijze aan. Doorgaans hebt u de keuze uit:

. Bancontact
. Bankoverschrijving*
. Pinnen bij aflevering(rembours)*
. Creditcard, Mastercard, Visa

*Betaling door overboeking betreft géén achteraf betaling. De definitieve orderbevestiging wordt verstuurd zodra de betaling is ontvangen door Azalp.

*Wanneer u kiest voor de optie ‘Pinnen bij aflevering (rembours)’ rekenen wij een bedrag van €25 aan transactiekosten. Afhankelijk van het product kan deze betaalwijze de levertijd verlengen. Of dit het geval is staat aangegeven bij het product. Ook kunnen bij een aantal producten op onze website de verzendkosten afwijken. Dit kan zijn door een vereiste van minimale besteleenheid, of door een afwijkend gewicht. Ook dit staat aangegeven bij de desbetreffende producten.

Naast de transactiekosten van €25 bij iedere bestelling met een betaling onder rembours, vragen wij een aanbetaling van 10%. Wij nemen in verband met de veiligheid GEEN contante betalingen meer aan.

Bij twijfel of vragen kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Wanneer u in de kassa kiest voor 'Pinnen bij aflevering (rembours)’ ontkomen wij er niet aan voor deze betaalwijze €25 extra in rekening te brengen. (Afhankelijk van het product, kan deze betaalwijze de levertijd verlengen. Dit staat bij het product aangegeven.) Bij een gering aantal producten op de website kunnen de verzendkosten afwijken, dit staat dan bij het betreffende product aangegeven. Bijvoorbeeld door een vereiste van minimale besteleenheid, of door een afwijkend gewicht. Bij twijfel kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Azalp maakt geen gebruik van kortingscodes. Alle aangeboden producten zijn zeer scherp geprijsd, waarbij we bij een groot aantal producten de laagsteprijsgarantie hanteren. Dat staat dan vermeldt bij het betreffende product.

Is uw betaling niet gegaan zoals gewenst? Hieronder een aantal mogelijke oorzaken:
-Er is een storing bij uw bank
-Het bedrag is hoger dan de bestedingslimiet op uw betaalrekening
-Onvoldoende of ontoereikend saldo op de betaalrekening
-Er is een storing bij Azalp wat betreft de payment In alle gevallen adviseren wij u om direct contact met ons op te nemen. Dan zorgen we ervoor dat alles naar wens opgelost wordt.

Alle genoemde prijzen op de website van Azalp zijn inclusief BTW.